sobota 22. februára 2014

Bubloška od Ivetky

Bublaniny som nikdy moc rada nemala, pretože mi pripadali jednoducho suché... Až teraz som natrafila na bublaninu vláčnu a šťavnatú. A to u mojej tetky Ivetky. Najprv som ju ani ochutnať nechcela, pretože sme sa zastavili akože len na skok, dostali sme niekoľko chodový obed a ešte nás jeden čakal u babky. V rámci udržania línie som odolávala, ale neodolala. A neoľutovala.


Ingrediencie

- 4 vajcia
- 250g kryštálového cukru (ja dávam trstinový)
- 1,5dcl šťavy zo zaváraných marhúľ
- 0,5dcl oleja
- 250g polohrubej múky
- 1 prášok do pečiva
- zavárané marhule nakrájané na malé kúsky

Postup

Vajcia rozšlaháme do peny, pridáme kryštálový cukor a znova rozšlaháme do peny. Pridáme štavu z marhúľ a olej a rozšlaháme. Ďalej múku a prášok do pečiva a znova rozšlaháme :) Cesto vylejeme na vymastený a pomúčený plech a poukladáme naň pokrájané marhule. Bublaninu pečieme na 180C asi 25-30 minút. Nakoniec pocukrujeme vrch a predložíme mlsným krkom. Very easy, zvládne to aj zaneprázdnená doktorka.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára