štvrtok 20. novembra 2014

Máčané kokosové rezy

Perfektný kokosový koláč som po prvý krát ochutnala od svokrinej susedy a trvalo vyše roka než som sa dostala k receptu. Počas tohto roka som na neho nezabudla ale priebežne si priala poznať tento konrétny recept. Jednoduchý, ale podľa mňa super koláčik. Máte ho relatívne rýchlo, je chutný, šťavnatý a nepráši sa po ňom od úst.





plech 29x18cm

cesto:

- 200g práškového cukru
- 1 vajce
- 2 lyžice medu
- 1 lyžica oleja
- 200ml mlieka
- 300g hladkej múky
- 1 sáčok prášku do pečiva

poleva:

- 250g práškového cukru
- 50g kakaa
- 5-6 lyžíc mlieka
- 250g masla
- 250g kokosovej múky

postup: 

1. Trúbu vyhrejeme na 180C.
2. Vajce vymiešame s cukrom do hustej peny. Po kvapkách  za miešania pridávame olej ma med.
3. Striedavo primiešavame preosiatu múku s práškom do pečiva a mlieko.
4. Cesto nalejeme na vymazaný plech a pečieme vo vyhriatej rúre asi 20-25 minút.


5. Kým sa cesto pečie, pripravíme si polevu. Cukor, kakao a maslo prevaríme a ešte do teplého vmiešame maslo.


6. Upečené cesto pokrájame na menšie rezy, ktoré namáčame do teplej polevy a následne obalujeme v kokosovej múke.
7. Necháme trochu vychladnúť , veľmi dobré, spapáme.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára